ورق آلومینیوم با فرم شادولاین

ورق آلومینیوم با فرم شادولاین

ورق آلومینیوم به دلیل اینکه قابلیت انعطاف پذیری دارد به راحتی میتوان آن را ریخته گری کرد وقیمت مناسبی که دارد در تمام زمینه ها از جمله در ساختمان سازی کاربرد دارد و همچنین در برابر فرسایش جوی، پایدار عمل می کند. ورق آلومینیوم با فرم شادولاین طرح ها و اندازه های متفاوت دارد اکثرا  طرح موج دار جهت استحکام بیشتر تولید می شود برای سقف های شیروانی منازل مسکونی و تجاری در مناطق بارانی کاربرد بیشتری دارد.

ورق آلومینیوم با فرم شادولاین یک نوع ورق آلومینیوم است که سبک وزن، چکش خوار و مقاوم در برابر خوردگی ساخته شده است. آلومینیوم در واقع سبک ترین ماده موجود در بازار است و در عین حال بادوام است. نسبت استحکام به وزن برای آلومینیوم بیشتر از سایر فلزات مورد استفاده برای سقف های شیروانی است.

وقتی صحبت از ورق آلومینیوم با فرم شادولاین به این معنی است که آلومینیوم سبک‌ترین فلز در بین تمام فلزات است استحکام فلزات بسیار ضخیم‌تری را تکرار می‌کند. در برخی موارد، آلومینیوم حتی قوی تر است.

ورق آلومینیوم با فرم شادولاین بهترین سیستم برای عملکرد در شرایط شدید باد، گرما، رطوبت و بارندگی در تمام مناطق کشور هستند. ورق شادولاین اغلب توسط صاحبان خانه و معماران برای کاربردهای مختلف از خانه های مسکونی گرفته تا پروژه های کوچکتر انتخاب می شوند.

ورق آلومینیومی با فرم شادولاین در طول سالها نیاز به تعمیر و نگهداری ندارد و حتی در صورت نصب صحیح می تواند در برابر بادهای شدید مقاومت کند. آنها همچنین در برابر آتش و بارندگی شدید مقاوم اند. سقف‌های آلومینیومی اساساً در همه رنگ‌ها و پرداخت‌ها، مطابق با نیازهای معماری شما تولید می‌شوند. این فلز پرتوهای خورشید را منعکس می کند که به نوبه خود باعث کاهش انتقال حرارت به خانه می شود. در بسیاری از موارد، سقف های آلومینیومی هزینه های خنک کننده شما را تا 30٪ کاهش می دهد.

شرکت آلومینیوم باقرزاده را می توان یکی از بادوام ترین ارائه دهنده ورق های آلومینیومی در نظر گرفت برای اطلاع از قیمت ورق آلومینیوم فرم شادولاین با کارشناسان ما از طریق شماره 02156715210 تماس بگیرید.

ورق آلومینیوم با فرم شادولاین
ورق آلومینیوم با فرم شادولاین

موقعیت مکانی خانه و شیب سقف آن تفاوت زیادی در تعیین بهترین نوع فلز برای استفاده دارد. آلومینیوم مزایای زیادی برای سقف دارد، اما برای هر موقعیتی مناسب نیست بهترین شیب حداقل شیب 3:12.

در این مقاله به مزایا و معایب ورق آلومینیوم با فرم شادولاین و اینکه چه زمانی بهتر است از آن استفاده کنید می پردازیم.

ورق آلومینیوم با فرم شادولاین تعمیر و نگهداری آسان، طول عمر طولانی را فراهم می کند و در رنگ های مختلف موجود است.

از آنجایی که آلومینیوم نوعی فلز است، برخی از اصطلاحات “سقف آلومینیومی” و “سقف فلزی ” به جای یکدیگر استفاده می‌کنند. با این حال، ورق آلومینیوم با فرم شادولاین نوعی سقف فلزی است.

انواع دیگر سقف های فلزی عبارتند از:

  • فلز مس
  • فلز روی
  • فولاد

ممکن است متوجه شوید که در طول این مقاله چندین بار آلومینیوم را با فولاد مقایسه می کنیم. این به این دلیل است که آنها دو انتخاب محبوب ترین سقف فلزی هستند که اغلب با یکدیگر مقایسه می شوند.

مزایای ورق آلومینیوم با فرم شادولاین

مقاوم در برابر خوردگی – مناسب برای مناطق مرطوب

  • سبک وزن
  • انرژی کارآمد / سازگار با محیط زیست
  • طولانی مدت

مقاوم در برابر خوردگی

مسلما بزرگترین مزیت آن این است که آلومینیوم زنگ نمی‌زند. زنگ در واقع اکسید آهن است و بیشتر آلومینیوم دارای مقادیر بسیار کم آهن است. هر چند آلومینیوم اکسید می شود و شما باید از سیستم رنگی استفاده کنید که برای آب و هوای شما طراحی شده است.

این ماده ایده آل برای آب و هوای با بارندگی شدید و کاربردهای ساحلی است. پاشش نمک دریا از آب هیچ تاثیری بر بستر آلومینیومی نخواهد داشت، در حالی که باعث می شود سقف فولادی به سرعت زنگ بزند.

سبک وزن

آلومینیوم به اندازه 5 پوند در هر فوت مربع وزن دارد و سبک ترین ماده سقف است. علاوه بر آسان‌تر کردن جابجایی و کار کردن با آن، یک سقف سبک وزن در مقابل مصالح سنگین‌تر، استرس کمتری به ساختار خانه شما وارد می‌کند.

انرژی کارآمد و سازگار با محیط زیست

آلومینیوم به اندازه فولاد داغ نمی شود و سریعتر سرد می شود. این امر به ویژه برای کمک به خنک‌تر کردن خانه و کاهش قبض برق در روزهای گرم تابستان مفید است. صاحبان خانه با ورق آلومینیوم با فرم شادولاین می توانند تا 20٪ در هزینه های گرمایش و سرمایش صرفه جویی کنند.

آلومینیوم همچنین یک سقف دوستدار محیط زیست است. تقریباً 95٪ از آلومینیوم بازیافتی ساخته شده است.

طولانی مدت

آلومینیوم یک ماده سقفی با ماندگاری طولانی است. عمر متوسط ​​سقف های آلومینیومی 50 سال است، اما شناخته شده است که بیش از 70 سال عمر می کند.

ورق آلومینیوم با فرم شادولاین
ورق آلومینیوم با فرم شادولاین

معایب ورق آلومینیوم با فرم شادولاین

  • هزینه
  • مستعد تر شدن دندانه (در مقایسه با فولاد)

هزینه

قیمت ورق آلومینیوم با فرم شادولاین می تواند تا 20 درصد بیشتر از سقف فولادی باشد.

بیشتر مستعد خم شدگی است

آلومینیوم در مقایسه با فولاد فلز نرم تری است. وقتی صحبت از تگرگ، افتادن شاخه ها یا حتی راه رفتن روی پشت بام می شود، آلومینیوم بیشتر در معرض فرورفتگی ناشی از وزن است.

انواع فرم ورقهای آلومینیوم

جهت افزايش مقاومت فيزيكي ورقها آنها را به اشكال مختلف از جمله ورق آلومینیوم با فرم شادولاين ذوزنقه و سينوسی فرم ميدهند

فرم شادولاين با مقاومت و كار مفيد متوسط جهت پوشش ديوارها و سقفها مورد استفاده قرار مي گيرد.

ورقهاي فرم دار قابليت رنگ شدن با رنگهاي پودري الكترو استاتيك كوره اي را دارد.

ورق آلومینیوم با فرم شادولاین
ورق آلومینیوم با فرم شادولاین

نتیجه گیری و تعیین قیمت

قیمت ورق آلومینیوم روزانه تعیین می گردد زیرا به عواملی چون ضخامت و سایز و مورد نظر مشتریان در تعیین قیمت نقش دارد، ورق آلمینیوم فرم شادولاین در رنگ های بسیار زیبایی مانند قرمز، آبی و نارنجی عرضه می گردد زیرا قابلیت رنگ پذیری به صورت الکترواستاتیکی را دارا می باشد.

از ویژگی های شادولاین برای سقف های منازل مسکونی کاربرد بسیار بالایی دارد. لازم به ذکر است که این ورق الومینیوم شادولاین به تنهایی نمی تواند عایق باشد و می بایست با تجهیزات عایقی دیگر مانند مانند فوم یا پشم شیشه استفاده کرد .برای خرید عمده ورق شادولاین و فروش عمده ورق شادولاین با شماره های 02156715210 و 02133115500 تماس بگیرید.

سوالات متداول

چه زمانی استفاده از ورق آلومینیوم با فرم شادولاین بهتر است؟

ورق آلومینیوم با فرم شاولاین یک ماده سقفی فلزی درجه یک است که ممکن است در قسمت جلویی بیشتر از فولاد هزینه داشته باشد، اما زمانی که در مناطق مناسب استفاده شود می تواند بسیار سودمند باشد.

بهترین استفاده از سقف آلومینیومی؟

در مناطق ساحلی که خوردگی یک نگرانی است برای سقف های شیروانی برای سقف هایی با حداقل شیب 3:12

ورق آلومینیوم شادولاین چه فرم های دیگه‌ای دارد

ورق آلومینیوم با فرم های ذوزنقه و سینوسی هم هستند

4.7/5 - (12 امتیاز)

عناوین اصلی مطلب

11 پاسخ

    1. سلام جناب رحیمی
      بله ما ارسال به سراسر کشور داریم.

    1. سلام محمود عزیز بله ورق سینوسی هم موجوده برای سفارش تماس بگیرید02133115500

    1. ورق آلومینیوم ما تولید کارخانه های شمش المهدی، ایرالکو و… می باشد

    1. سلام و درود
      بله امکان ثبت سفارش عمده ورق آلومینیوم شادولاین در آلومینیوم باقرزاده فراهم می باشد.

    1. سلام و درود
      زمان ارسال سفارش به مسافت و مدت زمان آن پس از آماده سازی بستگی دارد. برای کسب اطلاع دقیق از وضعیت سفارش خود می توانید با شماره 02156715210 تماس حاصل نمایید.

  1. سلام و درود
    بله جهت جلب رضایت مشتریان عزیز امکان سفارش به شهرستان نیز داریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب