شمش آلومینیوم 99.8

شمش آلومینیوم 99.8

خرید شمش آلومینیوم 99.8

در جهان امروز استفاده از آلومینیوم، نشان دهنده رشد صنعت هر کشور می باشد. زیرا این فلز دارای خواص بسیاری است. و از نظر اقتصادی هم به صرفه می باشد. این فلز  در بسیاری از مواقع جای قطعات فولادی و پلاستیکی را می گیرد. زیرا نسبت به پلاستیک قوی تر و مستحکم تر است و نسبت به فولاد سبک تر است. آلومینیوم دارای رسانش الکتریکی و حرارتی بالایی است. که سبب می شود گرما با سرعت زیادی پراکنده شود و دستگاه های الکترونیکی زیاد گرم نشوند.

شمش های آلومینیوم دارای ابعاد و اشکال مختلف هستند که با آلیاژ های دیگر ترکیب شده و در صنایع گوناگون مصرف می شوند. قیمت شمش های آلومینیوم وابسته به عوامل مختلف با یکدیگر متفاوت است و به ابعاد، ضخامت، نوع آلیاژ و درصد خلوص شمش آلومینیوم بستگی دارد. شمش آلومینیوم از آلومینیوم ذوب شده به دست می آید. سپس این آلومینیوم مذاب را  در قالب های خاصی می ریزند و به شکل های متنوعی در می آورند.

فروشگاه پارسیان آلومینیوم باقرزاده، سالهاست که در زمینه خرید و فروش ورق های آلومینیومی، شمش های آلومینیومی و محصولات آلومینیومی دیگر فعالیت می کند. این فروشگاه همیشه رضایت مشتریان را در اولویت قرار می دهد. جهت خرید شمش آلومینیوم 99.8 و اطلاع از شمش آلومینیوم  با کارشناسان ما در پارس آلومینیوم تماس بگیرید. 02133115500

شمش آلومینیوم 99.8
شمش آلومینیوم 99.8

ویژگی شمش آلومینیوم 99.8

این قطعه معمولا برای استفاده مستقیم در صنایع به کار نمی رود. زیرا از آلومینیوم خالص تهیه شده است و دارای درصد خلوص بالایی است. با اضافه کردن آلیاژ های دیگر به شمش آلومینیوم 99.8 می توان خاصیت های متفاوتی به آن بخشید و سپس در صنایع مختلف و تولید قطعات استفاده کرد. شمش آلومینیوم اولین و پر کاربرد ترین محصول آلومینیوم است که مصارف صنعتی و ساختمانی دارد.

مزایای شمش آلومینیوم 99.8

  • با اضافه کردن آلیاژ ها و عناصر مختلف به این قطعه، می توان ویژگی های خاصی به آن بخشید. و در صنایع مختلف به کار برد.
  • با توجه به مزایا و کاربرد فراوان این محصول، قیمت مناسبی دارد و کاملا به صرفه است.
  • شمش آلومینیوم 99.8 بسیار زود گداز است و خیلی سریع ذوب می شود. به همین دلیل در ساخت قطعات مختلف می توان از آن استفاده کرد.
  • این شمش ها در برابر عوامل شیمیایی، هوازدگی و جو زدگی مقاومت بالایی دارند و اصلا دچار خوردگی نمی شوند.
  • رسانش این قطعه در برابر برق و حرارت بسیار بالا است. از این رو در صنایع الکتریکی و حرارتی بسیار استفاده می شود.
  • انعطاف پذیری و شکل پذیری این محصول فوق العاده است. و از همین رو قطعات با اشکال مختلف را می توان تولید کرد.
  • آلومینیوم فلزی بازیافت پذیر است که می توان چندین بار از آن استفاده کرد. از قراضه های آلومینیوم می توان قطعات کاربردی تولید کرد و بار ها از آن بهره برد. و از طرف دیگر هم برای محیط زیست و حفظ منابع طبیعی هم مفید است.

شمش آلومینیوم 99.8
شمش آلومینیوم 99.8

سخن پایانی

آلومینیوم فلزی پر کاربرد و به صرفه در جهان است که امروزه مورد استقبال کشور های پیشرفته در صنعت قرار گرفته است. شمش های آلومینیومی نیز یکی از پر مصرف ترین محصولات آلومینیوم به حساب می آیند. که به عنوان مواد اولیه در صنعت استفاده می شود. معمولا شمش ها را با آلیاژ هایی مانند مس، سیلیسیم، نیکل و… ترکیب می کنند و سپس در زمینه های مختلفی به کار می برند. از مصارف شمش آلومینیوم 99.8 می توان به ساختمان سازی، حمل نقل، بسته بندی اشاره کرد. شمش های آلومینیوم مزایای بسیاری دارند که آن ها را متمایز کرده است. این مزایا شامل خاصیت فرو مغناطیسی، رسانش حرارتی و الکتریکی، بازیافت پذیری، ضد زنگ زدگی و خوردگی و… می شود.

سوالات متداول

شمش آلومینیوم 99.8 را از کجا می توان تهیه کرد؟

گستر آلومینیوم یکی از بهترین فروشگاه ها در زمینه خرید و فروش ورق آلومینیومی و شمش های آلومینیومی می باشد. شما می توانید جهت خرید شمش آلومینیوم 99.8 و اطلاع از قیمت محصولات آلومینیومی با همکاران ما در پارسیان آلومینیوم باقرزاده تماس بگیرید. 02133115500 جهت خرید حضوری هم می توانید به تهران ،خیابان پامنار ، نرسیده به منار،شماره 197/2 و شعبه دوم واقع در آزادگان ورودی احمدآباد مستوفی نبش گلستان7 مراجعه کنید.

شمش آلومینیوم 99.8 را با چه قیمتی می توان تهیه کرد؟

به دلیل نوسانات دائمی قیمت بازار، جهت اطلاع از قیمت شمش آلومینیوم 99.8 با کارشناسان پارسیان آلومینیوم باقرزاده تماس بگیرید. 02133115500

ویژگی های شمش آلومینیوم 99.8 کدام اند؟

شمش آلومینیوم 99.8 دارای درصد خلوص بالایی است که معمولا با آلیاژ های دیگر ترکیب شده و در صنایع مختلف استفاده می شود. این شمش از نظر اقتصادی به صرفه است و امکان بازیافت و استفاده مجدد از آن نیز وجود دارد.

به این مطلب امتیاز دهید

عناوین اصلی مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب