ورق آلومینیوم برای سرویس بهداشتی

ورق آلومینیوم برای سرویس بهداشتی

ورق آلومینیوم برای سرویس بهداشتی

ورق آلومینیوم برای سرویس بهداشتی نوعی ورق آلومینیومی است که معمولاً به عنوان وسیله ای برای کاربرد های مختلف سرویس بهداشتی استفاده می شود. آلومینیوم به دلیل دوام، سبک وزن، مقاوم در برابر خوردگی و ویژگی های تعمیر و نگهداری کم انتخاب محبوبی است. در سرویس بهداشتی، ورق‌های آلومینیومی را می‌توان برای روکش دیوار، کاشی‌های سقف، دوش، اطراف وان و سایر قسمت‌هایی که باید ضد آب و بهداشتی باشند استفاده کرد.

ورق‌های آلومینیومی می‌توانند در رنگ‌ها، بافت‌ها و روکش‌های مختلف برای مطابقت با زیبایی مورد نظر ارائه شوند.  علاوه بر این، ورق ها به راحتی برش داده شده و شکل می دهند و آنها را به یک انتخاب همه کاره برای پروژه های طراحی و بازسازی سرویس بهداشتی تبدیل می کنند.

سرویس بهداشتی خود را با ورق های آلومینیومی بهداشتی و با کیفیت پارس آلومینیوم باقرزاده ارتقا دهید. ورق های ما که از آلومینیوم بادوام ساخته شده اند، ظاهری شیک و مدرن ارائه می دهند. با طیف گسترده ای از اندازه ها و طرح ها، می توانید.

متناسب با فضای خود انتخاب کنید. همین حالا سفارش دهید و استحکام، زیبایی و دوام ورق های آلومینیومی گستر آلومینیوم را برای خود تجربه کنید.

قیمت ورق آلومینیوم برای سرویس بهداشتی

به دلیل نواسانات اقتصادی نمی توان قیمت مشخصی را برای ورق های آلومینیوم منتشر کرد، اما شما می توانید در هر زمان با کارشناسان گستر آلومینیوم تماس گرفته و قیمت محصول مورد نظر خود را از ما دریافت کنید.

"<yoastmark

انواع ورق آلومینیوم سرویس بهداشتی

انواع مختلفی از ورق ها وجود دارد که معمولا در سرویس بهداشتی استفاده می شود:

  • آنودایز شده: این نوع ورق آلومینیوم طی فرایند الکتروشیمیایی تولید می شود که دارای سطحی بادوام و مقاوم در برابر خوردگی است که برای مناطق با رطوبت بالا مانند حمام مناسب است. یکی دیگر از مزایای استفاده از این ورق های آلومینیومی مقاوم بودن در برابر لکه می باشد. به موجب این ویژگی هیچ اثر انگشتی را به خود نمی گیرد و به آسانی قابل تمیز شدن است. علاوه بر این از ورق آلومینیوم آنودایز شده به دلیل مقاومت در برابر اشعه شدید آفتاب در نماهای فلزی ساختمان ها نیز مورد استفاده قرار می گیرد. در مقابل حریق به دلیل اینکه فاقد رنگ و ماده شیمیایی می باشد , اشتعال ندارد.
  • برس خورده: ورق های آلومینیومی برس خورده دارای سطح بافتی هستند که به دیوارهای حمام، میزهای کانتر و سایر سطوح سبکی مدرن می بخشد.
  •  آینه ای: این ورق های بسیار بازتابنده اغلب برای ایجاد آینه های حمام، سرویس بهداشتی , لامپ های روشنایی و سایر سطوح بازتابنده استفاده می شود.ورق های آیینه ای با سطح بالا در قطعات خودرو شامل خنک کننده گازی تاپ موتور و کلید ها همچنین در  پنل های لوازم خانگی , محوطه های الکترونیکی و دکوراسیون های داخلی و خارجی مورد استفاده قرار می گیرند.
  •  طرح دار: ورق آلومینیوم رنگی طرح دار مقاوم در برابر زنگ زدگی و خوردگی می باشد که در طرح های مختلف به دو صورت رول و شیت در بازار موجود است و اغلب برای افزودن دکور های تزئینی به دیوارها در دکوراسیون های داخلی و نورپردازی همچنین سطوح حمام استفاده می شود.

به طور کلی، ورق ها به دلیل دوام، مقاومت در برابر رطوبت و تطبیق پذیری در کاربردهای سرویس بهداشتی محبوب هستند.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیش تر و همچنین مشاوره با کارشناسان گستر آلومینیوم با شماره ی 0213315500 در تماس باشید.

سوالات متدوال

ورق آلومینیوم برای سرویس بهداشتی چیست؟

نوعی ورق فلزی است که معمولاً به عنوان ماده ای برای وسایل و ویژگی های مختلف استفاده می شود. آلومینیوم به دلیل دوام، سبک وزن، مقاوم در برابر خوردگی و ویژگی های تعمیر و نگهداری کم انتخاب محبوبی است.

قیمت ورق آلومینیوم سرویس بهداشتی چقدر است؟

به دلیل نواسانات اقتصادی نمی توان قیمت مشخصی را برای ورق های آلومینیومی منتشر کرد، اما شما می توانید در هر زمان با کارشناسان گستر آلومینیوم تماس گرفته و قیمت محصول مورد نظر خود را از ما دریافت کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

عناوین اصلی مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب