ورق آلومینیوم براق

قیمت ورق آلومینیوم براق

ورق آلومینیوم براق یکی از فراورده هایی است که از آلومینیوم خالص به دست می آید و کارخانه های تولید آلومینیوم آن را در سبد محصولات خودشان دارند. شما میتوانید قیمت ورق آلومینیوم براق را میتوانید با تماس با کارشناسان شرکت آلومینیوم باقرزاده متوجه شوید. آلیاژ ورق آلومینیوم و ضخامت آن ها متفاوت است.

آلومینیوم باقرزاده تولیدکننده انواع ورق آلومینیوم براق و رنگی و طرح دار با کیفیت بسیار عالی و قیمت مناسب آماده همکاری با انواع کارخانجات تولیدی با قیمت مناسب میباشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با همکاران ما در ارتباط باشید.

آلومینیوم:

آلومینیوم (Al)، همچنین آلومینیوم، عنصر شیمیایی، یک فلز سفید نقره ای سبک وزن از گروه 13 اصلی (IIIa یا گروه بور) جدول تناوبی است. آلومینیوم فراوان ترین عنصر فلزی در پوسته زمین و پرمصرف ترین فلز غیر آهنی است. آلومینیوم به دلیل فعالیت شیمیایی آن هرگز به شکل فلزی در طبیعت وجود ندارد، اما ترکیبات آن تقریباً در تمام سنگ‌ها، پوشش گیاهی و جانوران کم و بیش وجود دارد. آلومینیوم در 16 کیلومتری (10 مایل) بیرونی پوسته زمین متمرکز شده است که حدود 8 درصد وزنی آن را تشکیل می دهد. فقط اکسیژن و سیلیکون از آن فراتر می رود. نام آلومینیوم از کلمه لاتین alumen گرفته شده است که برای توصیف آلوم پتاس یا سولفات پتاسیم آلومینیوم، KAl(SO4)2∙12H2O استفاده می شود.

ورق آلومینیوم براق
ورق آلومینیوم براق

ورق آلومینیوم چیست؟

ورق آلومینیوم که به عنوان صفحه آلومینیومی نیز شناخته می شوند

نتیجه آلومینیوم خام اولیه است که تحت فشار بالا فشرده شده و به شکل پانل در می آید. ورق های آلومینیومی به طور مشخص به گونه ای ساخته می شوند که بسیار نازک و سبک وزن هستند و در عین حال به اندازه کافی مستحکم هستند که تطبیق پذیری فوق العاده را در کنار سهولت ذاتی نصب و نگهداری ارائه می دهند. همچنین دارای چندین ویژگی منحصر به فرد و مفید دیگر است که باعث می شود امروزه به طور گسترده در طیف گسترده ای از کاربردهای صنعتی، کشاورزی، خانگی و تولید به کار گرفته شود.

طیف وسیعی از پوشش‌های اضافی اعمال شده بر روی ورق‌های آلومینیومی می‌تواند به ایجاد یک ماده بادوام برای استفاده در محیط‌های بیرونی یا سایر محیط‌های چالش برانگیز، مانند روکش‌های بیرونی کمک کند. ماهیت بسیار سبک وزن ورق آلومینیومی بسیار نازک، آن را برای استفاده در قوطی های نوشیدنی، ظروف غذا و سایر محصولات روزمره مناسب برای ذخیره سازی، حمل و نقل و خرده فروشی با حجم بالا ایده آل می کند.

ورق آلومینیوم براق
ورق آلومینیوم براق

ابعاد و ضخامت سطح ورق آلومینیوم براق:

ابعاد و ضخامت سطح، فاکتورهای اولیه ای است که باید در هنگام بررسی گزینه های خرید ورق آلومینیوم براق در ایران در نظر گرفت. در حالی که سطح کلی اولین جنبه کلیدی است که می‌خواهید در برنامه‌ریزی کاری با استفاده از این نوع ورق‌ها در نظر بگیرید، مواد تکمیلی مختلف موجود نیز نقش مهمی در انتخاب نوع ایده‌آل ورق آلومینیومی برای نیازهایتان خواهند داشت. برای مثال، ورق آلومینیوم آنودایز شده، می‌تواند هم محافظت قوی در برابر خوردگی و هم از نظر زیبایی ظاهری زیباتر ایجاد کند، در حالی که ورق‌های خام یا ناتمام را می‌توان به روش‌های مختلف دیگری پس از تکمیل شکل‌گیری و ساخت، پوشش داد یا محافظت کرد. ورق آلومینیومی که برای استفاده با اتصالات پرچ و صفحه و همچنین برای اهداف جوشکاری مناسب است، به‌عنوان یک ورق فلزی کاربرپسند در نظر گرفته می‌شود، که شکل‌پذیری بالایی دارد و به راحتی برای طیف وسیعی از کاربردها برش داده می‌شود.

معمولاً به ضخامت 1 تا 2 میلی متر برش داده می شود و در این وزن می توان آن را به راحتی با دست یا با ابزارهای دستی کوچکتر شکل داد. صفحات ضخیم‌تر ممکن است به ماشین‌های شکل‌دهی دستی یا پرس‌های پنوماتیک یا ترمزهای صنعتی بیشتری نیاز داشته باشند تا به شکل دلخواه عمل کنند.

ورق آلومینیوم براق
ورق آلومینیوم براق

ورق های آلومینیومی چگونه ساخته می شوند؟

آلومینیوم در حال حاضر به طور انحصاری از بوکسیت خام استخراج می شود، سنگ معدنی که در انواع خاک های سنگین رسی مانند چندین متر زیر سطح زمین یافت می شود. سپس این سنگ معدنی در محلول آهک داغ و سود سوزآور تصفیه می شود و آلومینا، یک پودر اکسید سفید تولید می کند.

هنگامی که با الکتریسیته و کربن (برای ایجاد CO2) در دماهای بالا ترکیب می شود، این اکسید فلز مایعی را تولید می کند که آن را آلومینیوم می نامیم.

سپس این فلز مایع بسته به کاربرد نهایی آن، به انواع مختلف شمش یا آلیاژ تبدیل می شود. آلومینیومی که برای لوله‌ها، میله‌ها، ورق‌ها و نبشی‌ها در نظر گرفته می‌شود معمولاً به شمش‌هایی تبدیل می‌شود که می‌تواند تا 20 فوت طول داشته باشد (و وزن آن تا 20 تن!)، اما دارای خواص بسیار شکل‌پذیر هستند. این امر باعث می‌شود که آنها را در دماها و فشارهای مختلف بغلتانید یا فشار دهید تا صفحات، ورق‌ها، فویل‌ها و سایر اشکال تقریباً هر ضخامت مفیدی تولید شوند.

کلام آخر

اگر قصد اطلاع از قیمت ورق آلومینیوم براق  و دیگر ورق های آلومینیومی مانند ورق آلومینیوم امباس و خرید آنها را دارید، همین حالا با ما در مرکز امور مشتریان شرکت پارس آلومینیوم باقرزاده  تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند.

سوالات متداول

ورق آلومینیوم براق در چه مواردی مورد استفاده قرار می‌گیرد؟

ورق آلومینیوم براق بیش‌‌تر برای تولید لوازم خانگی و تزئینی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ورق آلومینیوم چه ویژگی‌هایی دارد؟

چگالی کم، رسانای حرارتی، مقاومت در برابر دمای پایین، بازتابنده، جذب کننده صدا، کاتالیزور، مقاومت در برابر خوردگی بالا و ...

در مجموعه پارس آلومینیوم امکان خرید عمده ورق آلومینیوم وجود دارد؟

بله امکان خرید عمده ورق آلومینیوم در مجموعه پارس آلومینیوم باقرزاده وجود دارد. برای کسب اطلاعات بیش تر با کارشناسان ما در آلومینیوم باقرزاده در تماس باشید.

به این مطلب امتیاز دهید

عناوین اصلی مطلب

9 پاسخ

    1. سلام فریبرز عزیز
      با توجه به نوسانات قیمت آلومینیوم در بازار قیمت های روز باهم متفاوت می باشد. شما می توانید برای اطلاع از قیمت ورق آلومینیوم با کارشناسان ما در پارس آلومینیوم باقرزاده تماس بگیرید.

    2. سلام فریبرز عزیز
      با توجه به نوسانات قیمت آلومینیوم در بازار قیمت های روز باهم متفاوت می باشد. شما می توانید برای اطلاع از قیمت ورق آلومینیوم با کارشناسان ما در پارس آلومینیوم باقرزاده تماس بگیرید.

  1. سلام وقت بخیر
    ورق های آلومینیوم مجموعه شما تولید کدوم کارخانه هست؟

    1. سلام تیام عزیز
      ورق‌های آلومینیوم مجموعه ما تولید کارخانه ‌های المهدی،ایرالکو،سالکو است.

    1. سلام زانیار عزیز
      بله، مجموعه پارس آلومینیوم باقرزاده به سراسر کشور ارسال دارد. برای دریافت اطلاعات بیش تر می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

  2. سلام ۲برگ ورقه آلومینیوم ۲/۵میل براق براق به‌ طول ۳×۱/۵متر میخواستم لطفآ قيمت بفرمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب