ورق آلومینیوم آجدار

ورق آلومینیوم آجدار

ورق آلومینیوم آجدار

ورق الومینیوم آجدار از آلیاژهای 3105 و 1050 در طرح و ظاهری برجسته ساخته شده است. طرح های روی این ورق های الومینیومی از طریق عبور از میان غلتک های طرح دار ایجاد می شود. ورق آلومینیومی آجدار ورقی است که سطح آن صاف و صیقلی نیست شاید در فضاهایی مثل مترو یا پل های عابر برای جلوگیری از لغزش کاربرد دارد. در ادامه به طور کلی به مزایای این محصول می پردازیم.

جهت اطلاع از قیمت و خرید انواع ورق آلومینیوم از جمله ورق آلومینیوم رنگی می توانید با کارشناسان پارس آلومینیوم باقرزاده از طریق شماره های 02133972293 / 02133943870 تماس بگیرد.

ورق آلومینیوم آجدار چیست؟

یک ورق آلومینیوم آجدار دارای دنده هایی با طرفین شیبدار است. حفره های ذوزنقه ای شکل در دامان کناری ایجاد می کند. نحوه برافراشته شدن پروفیل پانل بخش زیادی از مقاومت خمشی آن را فراهم می کند. دنده های روی این پانل ها خطوط قوی و برجسته ای ایجاد می کنند که از نظر زیبایی شناسی دلپذیر هستند و رویکردی منحصر به فرد را به پانل های فلزی سنتی ارائه می دهند.

بیشتر فلزات آجدار در ابتدا برای کار سخت در محیط های کشاورزی طراحی شده بودند، اما اکنون به محیط های مسکونی و تجاری بیشتری منتقل شده اند. دوام و سازگاری آن، آن را برای پروژه های بام، سایدینگ، حصار کشی و پروژه های داخلی مورد علاقه قرار می دهد!

ورق آلومینیوم آجدار
ورق آلومینیوم آجدار

مزایای ورق آلومینیوم آجدار

فلز آجدار دارای مزایای بسیار کمی است که آن را مورد علاقه صاحبان خانه، پیمانکاران و معماران قرار می دهد. در اینجا فقط چند مورد است:

نصب آسان تر

از آنجایی که پانل های فلزی آجدار از یک سیستم بست اکسپوز استفاده می کنند، به این معنی که سخت افزار مورد استفاده برای محکم کردن آنها به زیرلایه در قسمت بیرونی پانل ها قرار دارد نه در زیر آنها، نصب را آسان تر می کند. علاقه مندان به آلومینیوم این پانل ها را به دلیل استفاده آسان از آنها دوست دارند.

تطبیق پذیری

فلز آجدار همچنین قابلیت استفاده به روش های مختلف را دارد. از ساختمان های تجاری و مسکونی گرفته تا انبارهای قطب در مزرعه، تطبیق پذیری این پانل بی نظیر است. بعلاوه، می توان از آن در بسیاری از کاربردهای مختلف، از جمله سقف، دیوارپوش، حصار، لهجه و کاربردهای داخلی استفاده کرد.

عملکرد بالا

فلز آجدار از تنظیمات کشاورزی منشاء می گیرد. توانایی این پنل ها برای عملکرد خوب در انواع آب و هوا و محیط ها نمی تواند مورد توجه قرار گیرد. از برف و تگرگ گرفته تا بادهای پرسرعت، می‌توانید به توانایی فلز آجدار خود در عملکرد خوب و دوام برای دهه‌های آینده اطمینان داشته باشید.

طول عمر

با توجه به توانایی پانل فلزی آجدار برای عملکرد بسیار خوب، طول عمر آنها یکی دیگر از مزایای اضافه شده است. می توانید انتظار داشته باشید که پانل های فلزی شما بین 40 تا 70 سال عمر کنند.

ورق آلومینیوم آجدار
ورق آلومینیوم آجدار

سایدینگ فلزی آجدار – سقف فلزی آجدار

7.2 پانل شمشیربازی

پنل شمشیربازی 7.2 برای هر کسی که به دنبال نصب حصار محکم و بادوام است عالی است. این پنل با دوام و شیک حتی در سخت ترین محیط ها نیز به راحتی می ایستد. فرقی نمی‌کند آن را برای بادشکن یا حصار حفظ حریم خصوصی نصب کنید، این پنل گزینه‌ی عالی با کارایی بالا است. حصار شما برای دهه های آینده و با حداقل تعمیر و نگهداری دوام خواهد داشت.

دنده بلبرینگ پرلین

ورق آلومینیوم چیست؟

ورق آلومینیوم آجدار
ورق آلومینیوم آجدار

پانل  PBR یکی از قوی ترین پنل هایی است که از سیستم بست اکسپوز موجود در بازار استفاده می کند. این پانل دارای یک خمش بیش از حد پنج درجه بر روی همپوشانی، و ترکیب با شیار ضد سیفون، برای سفتی آب و هوا و راه حل عالی برای سقف است. قدرت و سازگاری آن، آن را برای انواع مختلف محیط ها و کاربردها عالی می کند.

پانل سقف فولادی آجدار – سقف آجدار

اگر علاقه مند به نصب سقف فلزی آجدار یا پانل های سایدینگ فلزی آجدار برای سقف، سایدینگ، حصار، یا کاربردهای داخلی هستید، همین امروز با یک متخصص محصول در پارسیان آلومینوم تماس بگیرید. تیم ما می تواند به شما کمک کند تا نمایه پنل فلزی آجدار مناسب را انتخاب کنید که برای محیط شما مناسب است. سپس، ما به شما کمک می‌کنیم ضخامت فلز، و رنگ یا پرداخت مناسب را انتخاب کنید تا پروژه تان را دقیقاً آنطور که تصور می‌کردید بسازید.

پارسیان آلومینیوم یک تولید کننده ورق آلومینیوم آجدار در مقیاس بزرگ است که انواع محصولات آلومینیومی را عرضه و تولید می کند. در اینجا مقدمه ای بر صفحه آلومینیومی آجدار آورده شده است. صفحه بررسی آلومینیومی که به عنوان صفحه آج آلومینیومی شناخته می شود، همچنین به عنوان صفحه بررسی کننده آلومینیوم شناخته می شود، محصول پردازش عمیق صفحه آلومینیومی پس از پردازش فشار است که الگوهای مختلفی را بر روی سطح صفحه آلومینیومی تشکیل می دهد. انواع رایج ورق آلومینیومی شطرنجی عبارتند از: ورق آلومینیومی شطرنجی 1100 / 1060، ورق آلومینیومی شطرنجی 3003، ورق آلومینیومی شطرنجی 5052 / 5754، ورق آلومینیومی شطرنجی 6061 و غیره.

ورق آلومینیوم آجدار
ورق آلومینیوم آجدار

ورق آلومینیومی آجدار

انواع سقف کاذب آلومینیوم

صفحه شطرنجی آلیاژ آلومینیوم را می توان با توجه به اهداف مختلف به دو دسته تقسیم کرد.

1- دسته زیبایی:

صفحه آلومینیومی با طرح مختلف مانند: پوست نارنجی، صفحه الماس (به همین نام یک دنده است) صفحه الگو، صفحه طرح دو دنده، صفحه طرح سه دنده کوچک، صفحه آج آلومینیومی پنج دنده، صفحه آلومینیومی پوست پرتقال و …

در این میان ورق آلومینیومی طرح پوست نارنجی به دلیل سطح تماس بهتر، بیشتر برای سردخانه یخچال و کولر در زندگی روزمره استفاده می شود.

2- نوع ضد لغزش:

 

ورق آلومینیوم آجدار
ورق آلومینیوم آجدار

اگر شکل خاصی از الگوها روی صفحه آلومینیومی فشار داده شود،به یک صفحه آلومینیومی شطرنجی ضد لغزش تبدیل می شود.

الگوهای رایج مورد استفاده، ورق آلومینیوم آجدار پنج میله ای هستند  به صفحه آلومینیومی الگوی برگ بید تبدیل می شوند. ورق آلومینیومی طرحدار سوزنی (میله ای) به این دلیل نامگذاری شده است که شکل آن شبیه به نشانگر است.

موضوعات: سایدینگ فلزی، سقف فلزی، مشاوره خانه، نرده فلزی، ورق آلومینیوم آجدار، ورق آجدار آلومینیوم

 

سوالات متداول

ورق آلومینیوم آجدار چیست؟

ورق آلومینیومی آجدار یک ورق فلزی سبک وزن با طرحی منظم از خطوط برجسته مانند راه راه مینی است. از این ورق میتوان برای مصارف تزئینی و صنایع مختلف استفاده کرد.

کاربردهای ورق آلومینیوم آجدار چیست؟

ورق آج آلومینیومی میتواند خطر لیز خوردن را کاهش دهد. معمولاً در پله‌ها، راهروها، برای آمبولانس‌ها و ماشین‌های آتش نشانی استفاده می‌شود و از دیگر کاربردها می‌توان به کف کامیون‌ها و کف تریلرها اشاره کرد.

ورق های آلومینیوم آجدار چه ویژگی هایی دارند؟

ورق‌های آلومینیومی آجدار ضخیم، سبک‌ هستند. آلومینیوم آجدار براق، بادوام و در برابر آب مقاوم است.

5/5 - (3 امتیاز)

عناوین اصلی مطلب

6 پاسخ

    1. سلام حسام عزیز
      شما به ۲ روش متفاوت میتوانید ورق آلومینیوم را از مجموعه پارس آلومینیوم باقرزاده خریداری کنید:
      سفارش آنلاین
      مراجعه حضوری به فروشگاه های ما به آدرس
      فروشگاه شعبه بازار:تهران ،خیابان پامنار ، ،شماره ۱۹۷/۲
      فروشگاه شعبه غرب:اتوبان آزادگان بعد از ورودی احمدآباد مستوفی نبش گلستان۷

    1. سلام حمید عزیز
      بله امکان خرید عمده ورق آلومینیوم در مجموعه پارس آلومینیوم باقرزاده وجود دارد. برای کسب اطلاعات بیش تر با کارشناسان ما در آلومینیوم باقرزاده در تماس باشید.

    1. سلام امیرحسین عزیز
      بله، مجموعه پارس آلومینیوم باقرزاده به سراسر کشور ارسال دارد. برای دریافت اطلاعات بیش تر می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب