ورق آلومینیوم برای اجاق گاز

ورق آلومینیوم برای اجاق گاز

بسیاری از افراد برای تمیز نگه داشتن و رعایت بهداشت اجاق گاز آشپزخانه  از چربی های مواد غذایی و یا سوختن مایعات از ورق های آلومینیوم برای اجاق گاز یا همان فویل های آلومینیومی استفاده می کنند. اکثر مواقع در هنگام جوشیدن شیر و یا سرخ کردن مواد غذایی با لکه های شیر سوخته و روغن بر روی گاز مواجه می شویم. پاک کردن برخی از لکه ها با سختی و زمان زیادی مواجه می شوند. بهترین راهکار برای خانم های خانه دار استفاده از فویل های آلومینیومی به عنوان روکش می باشد. این فویل ها برای تمامی گاز ها قابل استفاده و بسیار  مقاوم در برابر حرارت بالا می باشند. کاربرد اصلی آن جلوگیری از ورورد آلودگی و چربی ها به صفحه اصلی اجاق گاز ها می باشد.

ورق آلومینیوم برای اجاق گاز یک قطعه نازک و مسطح از مواد آلومینیومی است که به عنوان پخش کننده حرارت روی اجاق گاز استفاده می شود. به توزیع یکنواخت گرما در سطح پخت و پز کمک ، از ایجاد لکه های داغ جلوگیری و پایه ای پایدار برای قابلمه ها و تابه ها فراهم می کند. آلومینیوم رسانای خوبی برای گرما است و همچنین سبک و بادوام است. معمولا از آلومینیوم یا فولاد ضد زنگ استفاده می شود.

پارس آلومینیوم باقرزاده مفتخر است فروش ورق های آلومینیومی مرغوب اجاق گاز را اعلام نماید.  ورق های ما از مواد درجه یک ساخته شده اند که دوام و طول عمر در استفاده را تضمین می کنند.  چه یک سرآشپز حرفه ای باشید و چه یک آشپز خانگی، این ورقه ها باعث توزیع یکنواخت گرما می شوند و از چسبیدن غذا جلوگیری می کنند. این فرصت را برای ارتقاء اجاق گاز خود از دست ندهید.

قیمت ورق آلومینیوم برای اجاق گاز

قیمت ورق آلومینیوم اجاق گاز به دلایل مختلفی از جمله شرایط اقتصادی، تقاضای بازار و هزینه های تولید نمی تواند به طور قطعی تعیین شود. این عوامل می تواند منجر به نوسانات قیمت ورق آلومینیوم شود و تعیین قیمت مشخص را با مشکل مواجه کند. شما می توانید برای گرفتن قیمت دقیق محصول مورد نظر خود با کارشناسان پارس آلومینیوم در تماس باشید.

 

ورق آلومینیومی برای اجاق گاز
ورق آلومینیومی برای اجاق گاز

ویژگی های فویل های الومینیوم

  • پوشش انواع اجاق گاز برای جلوگیری از کثیف شدن
  • مورد استفاده به عنوان روکش لوازم آشپزخانه
  • پوشش دور گلدان ها
  • مناسب پخت و پز
  • فریز نمودن و بسته بندی مواد غذایی
  • حفظ مواد غذایی در برابر زطوبت و آلودگی و یا حرارت
  • دارای طول یک متر و عرض 60 متری

کاربرد ورق آلومینیومی اجاق گاز

رسانایی حرارتی: آلومینیوم رسانای خوبی برای گرما است که آن را به یک ماده محبوب برای اجاق گاز تبدیل می کند.  این بدان معنی است که به سرعت و به طور یکنواخت گرم می شود و گرمای ثابتی را برای ظروف فراهم می کند.

دوام: آلومینیوم ماده ای سبک و بادوام است که می تواند در برابر دمای بالا و استفاده زیاد از اجاق گاز آشپزخانه مقاومت کند.  همچنین در برابر زنگ زدگی و خوردگی مقاوم است و گزینه مناسبی برای اجاق گاز است.

تعمیر و نگهداری: ورق آلومینیومی اجاق گاز را می توان به راحتی با پاک کردن آن با یک پارچه مرطوب تمیز کرد.  در صورت وجود لکه های سرسخت یا کثیفی، می توان آن را با محلول صابون ملایم تمیز کرد و با یک برس نرم تمیز کرد.

هزینه: آلومینیوم یک ماده نسبتاً ارزان در مقایسه با سایر مواد مانند فولاد ضد زنگ است که آن را به گزینه ای مقرون به صرفه برای تولید کنندگان اجاق گاز تبدیل می کند.

وزن: آلومینیوم نسبت به سایر فلزات سبک تر است و جدا کردن ورق برای تمیز کردن یا نگهداری آسان تر می کند. که باعث می‌شود راحت‌ تر با آن برخورد کنید و در صورت افتادن احتمال شکستن آن کمتر شود.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیش تر و همچنین مشاوره با کارشناسان پارس آلومینیوم باقرزاده با شماره ی 0213315500 در تماس باشید.

سوالات متداول

ورق آلومینیوم اجاق گاز چیست؟

یک قطعه نازک و مسطح از مواد آلومینیومی است که به عنوان پخش کننده حرارت روی اجاق گاز استفاده می شود. به سطح صاف و فلزی بالای اجاق گاز گفته می شود که در آن قابلمه ها و تابه ها برای پخت و پز قرار داده شده است.

قیمت ورق آلومینیوم برای اجاق گاز چقدر است؟

قیمت این نوع ورق ها آلومینیوم به دلایل مختلفی از جمله تقاضای بازار، شرایط اقتصادی و هزینه های تولید نمی تواند به طور مشخصی تعیین شود. این عوامل می تواند منجر به نوسانات بالای قیمت شود. همواره شما می توانید با ما تماس گرفته و قیمت دقیق از محصول مورد نظر خود را از کارشناسان گستر آلومینیوم دریافت کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

عناوین اصلی مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب