قیمت ورق آلومینیوم نازک

ورق الومینیوم نازک

قیمت ورق آلومینیوم نازک

ورق الومینیوم نازک و یا ورق آلومینیوم غذا از طریق فرآیند نورد و چکش کاری فلز آلومینیوم و با ضخامتی نازک و کمتر از ورق آلومینیوم, تولید می شود. فویل های آلومینیومی به دلیل انعطاف بالا و شکل گیری راحت بسیار مناسب استفاده برای کاور کردن و روکش محصولات غذایی و بهداشتی می باشد.

آلومینیوم یک محصول پرکاربرد در اکثر صنایع است. پارس آلومینیوم باقرزاده  یک تامین کننده برتر محصولات ورق آلومینیوم است. ما انواع آلیاژهای ورق آلومینیوم از سری 1000 تا 8000 را تولید و ارسال می کنیم. هر آلیاژ آلومینیومی دارای عناصر مختلفی است که بر خواصی مانند استحکام کششی، سختی، قابلیت عملیات حرارتی، شکل پذیری، ازدیاد طول و غیره تأثیر می گذارد. آلومینیوم به دلیل خواص متفاوت و استحکام ثابت، قوی و در عین حال نازک و سبک وزن، یک ماده محبوب و همه کاره است. در ادامه جهت دانستن بیشتر از صنعت خرید و فروش الومینیوم و همچنین قیمت ورق آلومینیوم نازک با ما همراه باشید.

در اقتصاد جهانی امروز، آلومینیوم تقریباً در همه بخش‌ها اهمیت دارد. به علاوه، مقدار و ارزش آن تقریباً از تمام فلزات بیشتر است. آلومینیوم تقریباً 1/3 به چگالی مس یا فولاد است و چکش خوار، انعطاف پذیر است و به راحتی می توان آن را ماشینکاری و ریخته گری کرد. آلومینیوم همچنین در برابر خوردگی معمولی جو بسیار پایدار است. محصولات ورق فویل آلومینیومی ما استاندارد صنعتی برای کیفیت قابل اعتماد، ماندگار و قابلیت استفاده متنوع هستند.

جهت اطلاع از قیمت و یا خرید و فروش ورق آلومینیوم نازک می توانید تنها با تماس از طریق شماره های 02133972293 / 02133943870 با کارشناسان پارس آلومینیوم باقرزاده در ارتباط باشید.

ورق الومینیوم نازک
ورق الومینیوم نازک

هنگام انتخاب آلیاژ مناسب برای یک کاربرد خاص، مهم است که ویژگی های زیر را در نظر بگیرید:

  • استحکام – قدرت
  • ترشوندگی
  • شکل پذیری
  • نیازهای مقاوم در برابر خوردگی.

این نیازها اغلب به کاربردهایی بستگی دارد که آلومینیوم برای آنها استفاده می شود. صنایع رایجی که از محصولات آلومینیوم استفاده می کنند عبارتند از: خودروسازی، پزشکی، بسته بندی، خدمات غذایی و الکترونیک. 

برخی از کاربردهای محبوب عبارتند از تخته سیاه، تخته مدار، میرایی صدا، محافظ، تبادل حرارت و عایق. آنها همچنین می توانند به عنوان واشر یا شیلنگ استفاده شوند. بدون توجه به کاربردها یا نیازهای مورد نظر شما،پارسیان آلومینیوم مجموعه کاملی از محصولات ورق آلومینیوم را ارائه می دهد که متناسب با کاربرد شما باشد.

بهترین قیمت ورق آلومینیوم

نیاز انواع ورق آلومینیومی خود را با سفارش از فروشگاه عمده فروشی آلومینیوم باقرزاده حل کنید. آلومینیوم یک ورق فلزی بسیار پرکاربرد در صنایع گوناگون است که در بخش‌های با فناوری پیشرفته مانند هوانوردی و فضا کاربرد دارد و همچنین در خطوط تولید معمولی‌تر کاربرد دارد. این ماده به دلیل توانایی قوی‌تر شدن در دماهای سرد و همچنین وزن فوق‌العاده سبک و توانایی شکل‌دهی آسان آن اهمیت بسیار زیادی داشته است. بنابراین چه در حال ساخت مخازن سوخت هواپیما یا مصنوعات تزئینی هستید، سفارش با بهترین قیمت ورق آلومینیومی ازشرکت آلومینیوم باقرزاده می تواند ایده خوبی باشد.

بهترین قیمت ورق آلومینیوم را از شرکت آلومینیوم باقرزاده درخواست کنید…

به عنوان مثال، یک رول از ورق های آلومینیومی را می توان در تنظیمات تولیدی که ظروف پخت و پز و ظروف آشپزخانه تولید می کنند، استفاده کرد، یا ممکن است از آن در صنعت ساخت و ساز برای ایجاد دیوارهای ناودانی و بادوام استفاده کنید. می توان از آن برای ایجاد کالاهای مصرفی مانند پلاک های شخصی استفاده کرد و در نازک ترین شکل آن، صفحه آلومینیومی می تواند به عنوان فویل بسته بندی مواد غذایی و سایر کالاهای فاسد شدنی استفاده شود. ضخامت ها به طور قابل توجهی در محدوده متفاوت است، بنابراین از فیلترهای ما برای پیدا کردن مشخصات دقیق استفاده کنید. با انتخاب بسیار زیاد در کاتالوگ عمده فروشی ما، این یک پیشنهاد عالی برای تأمین مواد اولیه صنعت شماست.

از بین ورق های آلومینیومی جامد به صورت انباشته انتخاب کنید، یا انواع سیم پیچی را انتخاب کنید. برخی از ورق ها به شکل سوراخ دار هستند که می تواند برای ساخت واحدهای ذخیره سازی خرده فروشی و ویترین و همچنین لوازم خانگی مانند اجاق گاز مفید باشد. و برخی دیگر دارای ورق آلومینیوم آجدار هستند. این گونه دارای الگوی کمی برجسته از الماس است و برای ایجاد کفپوش های ضد لغزش در انبارها، اسکله ها، مدارس و هر جای دیگری که لیز خوردن و سقوط می تواند خطرآفرین باشد، ایده آل است. اندازه مناسب قیمت ورق آلومینیوم را انتخاب کنید، قالب و پرداخت را انتخاب کنید و هر فلزی را که نیاز دارید از شرکت تولیدی ما تهیه کنید.

ورق الومینیوم نازک
ورق الومینیوم نازک

قیمت فویل آلومینیومی نازک

قیمت فویل آلومینیومی ضخیم سوالی رایج برای گروه های مختلف مشتریان است.

در هر صنعتی، ضخامت بالای فویل آلومینیومی محدوده مشخصی را پوشش می دهد.

آیا قیمت فویل نازک آلومینیوم و قیمت فویل ضخیم متفاوت است؟

برای درک بهتر رابطه بین قیمت و ضخامت فویل، بهتر است با نگاهی اجمالی به فرآیند تولید، یک نتیجه منطقی به دست آوریم. تولید فویل آلومینیوم از کاهش ضخامت ورق آلومینیوم با عملیات نورد شروع می شود. اما کاهش ضخامت در محدوده فویل دارای مراحل ساده تری نسبت به کاهش ضخامت در محدوده فویل آلومینیومی است. می توان نتیجه گرفت که به دلیل تغییر ضخامت در ضخامت های 40 تا 180 میکرون تفاوت قیمت خاصی وجود ندارد.

واحد اندازه گیری در فروش فویل آلومینیوم کیلوگرم می باشد.

چطور آلومینیوم بخرم؟

خرید آلومینیوم از 3 راه امکان پذیر است: 

  1. خرید از بازار آهن
  2. خرید از درب کارخانه
  3. خرید اینترنتی

هنگام انتخاب هریک از این 3 راه، باید نکاتی را رعایت کنید که در ادامه به هر کدام خواهیم پرداخت.

نکات مهم هنگام خرید آلومینیوم از بازار آهن

  • قبل از خرید، از مشخصات دقیق ورق مورد نظر خود مطلع باشید و با مهندس سازه حتماً مشورت کنید.
  • سعی کنید از قیمت روز ورق آلومینیوم نیز مطلع باشید تا گرفتار افراد سودجو نشوید.
  • برای ورقهای برش خورده، هزینه برش را در نظر داشته باشید. 
  • از مکانهایی که مجوز خریدوفروش دارند خرید کنید. 

نکات مهم هنگام خرید ورق آلومینیوم از کارخانه

ورق آلومینیوم رنگی چیست؟

  • مسائلی مثل تولید، بارگیری و حمل و نقل، تحویل ورق از کارخانه را 2 الی 3 روز کاری به تعویق می اندازد؛ پس زودتر از زمانی که انتظار دارید محصولتان به دستتان برسد اقدام کنید.
  • هر کارخانه محدودیتی در بارگیری محصولات خود دارد؛ بنابراین اگر قصد خرید تناژی غیر از محدوده تناژ مورد نظر کارخانه دارید، باید کارخانه یا نحوه خرید دیگری را امتحان کنید.
  • هزینه بارگیری از کارخانه رایگان، اما هزینه حمل به عهده خریدار است. نکات هنگام خرید اینترنتی آلومینیوم مهمترین مزیت خرید اینترنتی المینیوم این است که به راحتی در کمترین زمان میتوانید قیمت ورق آلومینیوم کارخانه های مختلف و ابعاد و ضخامت آنها را مقایسه کرده و سپس خرید کنید.

حال که پاسخ 2 سؤال کاربرد ورق آلومینیوم چیست و چطور ورق آلومینیوم بخرم را پیدا کردید، دیگر میتوانید پروژه خود را به راحتی آغاز کنید؛ توجه داشته باشید که مهمترین نکته قبل از آغاز هر پروژهای، استعلام قیمت ورق آلومینیوم است.

امیدواریم که این مقاله برای شما مفید بوده باشد و به پاسخ سوالات خود در زمینه خرید و قیمت ورق آلومینیوم نازک رسیده باشید. اگر قصد خرید ورق آلومینیوم را در انواع و اقسام مختلف را دارید، میتوانید با کارشناسان فروش ما در پارس آلومینیوم باقرزاده  تماس بگیرید و از آنها بخواهید تا شما را بهتر راهنمایی کنند و یا اقدام به خرید کنید. منتظر صدای گرم شما هستیم 🙂 02133115500- 02156715210

سوالات متداول

ورق آلومینیوم نازک شامل چه ضخامت‌‌هایی می‌شود؟

ورق آلومینیوم نازک دارای ضخامت‌های 5 تا 10 میلی متر است.

سایزهای استاندارد ورق آلومینیوم نازک چیست؟

سایز‌های استاندارد ورق آلومینیوم نازک شامل ۱۲۵۰×۲۵۰۰ میلی متر، ۱۵۰۰×۳۰۰۰ میلی متر، ۲۰۰۰×۶۰۰۰ میلی متر و ۱۰۰۰×۲۰۰۰ میلی‌ متر می‌باشد.

آلومینیوم نازک به چه نام‌‌هایی شناخته می‌شود؟

ضخامت آلومینیوم می‌تواند به طور قابل توجهی متفاوت باشد. آلومینیوم های بسیار نازک فویل یا ورق در نظر گرفته می‌شوند و قطعات ضخیم تر از 6 میلی متر (0.25 اینچ) صفحه در نظر گرفته می‌شوند.

به این مطلب امتیاز دهید

عناوین اصلی مطلب

8 پاسخ

    1. سلام جلال عزیز
      بله، مجموعه پارس آلومینیوم باقرزاده به سراسر کشور ارسال دارد. برای دریافت اطلاعات بیش تر می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

    1. سلام بهروز عزیز
      بله امکان خرید عمده ورق آلومینیوم در مجموعه پارس آلومینیوم باقرزاده وجود دارد. برای کسب اطلاعات بیش تر با کارشناسان ما در آلومینیوم باقرزاده در تماس باشید.

    1. سلام بهرام عزیز
      شما به ۲ روش متفاوت میتوانید ورق آلومینیوم را از مجموعه پارس آلومینیوم باقرزاده خریداری کنید:
      سفارش آنلاین
      مراجعه حضوری به فروشگاه های ما به آدرس
      فروشگاه شعبه بازار:تهران ،خیابان پامنار ، ،شماره ۱۹۷/۲
      فروشگاه شعبه غرب:اتوبان آزادگان بعد از ورودی احمدآباد مستوفی نبش گلستان۷

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب