میله آلومینیوم

میله آلومینیوم

میله آلومینیوم

میله های فلزی با عنصر اصلی آلومینیوم و با عناصر آلیاژی مختلف که در قطر های متفاوت بنا به درخواست مشتری تولید می شود. این میله ها میله تقویت کننده و یا فولاد تقویت کننده نام دارند که برای افزایش مقاومت کششی بتن از آن ها استفاده می شود. این محصولات سبب افزایش مقاومت سازه ها در برابر کشش ها و پیجش و برش ها می شوند. میله آلومینیوم قطعه ای استوانه ای شکل از آلومینیوم است که به دلیل وزن سبک، استحکام بالا و رسانایی خوب، به طور گسترده در کاربردهای مختلف صنعتی و ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع میله ها را می توان به اشکال و اندازه های مختلفی درآورد و در اشکال مختلف مانند میله، لوله و سیم استفاده کرد. برخی از کاربردهای رایج این میله ها شامل هادی الکتریکی، اجزای ساختاری و اجزای حمل و نقل مانند هواپیما و وسایل نقلیه است.

میله های پارس آلومینیوم باقرزاده با آخرین تکنولوژی و بهترین مواد ساخته شده اند و از استحکام و دوام به شما اطمینان می دهند. این میله ها برای طیف وسیعی از کاربردهای صنعتی و ساختمانی مناسب هستند.

قیمت میله آلومینیوم

به دلیل نواسانات زیاد قیمتی در بازار نمی توان قیمت ورق آلومینیوم و میله آلومینیوم دقیقی تعیین کرد، همواره شما می توانید در هر زمان با کارشناسان پارس آلومینیوم باقرزاده تماس گرفته و قیمت محصول مورد نظر خود را از ما دریافت کنید.

 

میله آلومینیوم
میله آلومینیوم

انواع میله الومینیوم

طی فرایند هایی همچون اکسترون,  نورد همچنین سیم پیچ و یا ذوب آلومینیوم میلگرد ها تولید می شوند.فرآیند اکستروژن شامل حرارت دادن یک شمش آلیاژ آلومینیوم به دمای بالا، معمولاً در حدود 500-700 درجه سانتیگراد، تا زمانی است که انعطاف پذیر شود و بتواند با فشار هیدرولیک از یک دهانه شکل یا قالب عبور کند. قالب، شکل محصول نهایی را تعیین می کند و سپس سرد و جامد می شود.  این فرآیند را می توان چندین بار تکرار کرد تا میله های بلندتری با قطر و شکل ثابت تولید شود.

انواع این نوع میله ها عبارتند از:

  •  آلومینیوم خالص (1100)
  •  آلومینیوم آلیاژی (6061، 6063، 2024، 7075)
  •  آلومینیوم سکوریت شده
  •  آلومینیوم آنودایز شده
  •  آلیاژهای آلومینیوم منیزیم
  •  آلیاژهای آلومینیوم-سیلیکون
  •  الومینیوم ریخته گری

نوع میله مورد استفاده بستگی به کاربرد خاص مانند استحکام و دوام مورد نیاز، شکل پذیری و مقاومت حرارتی دارد.

کاربرد میله الومینیوم

این نوع میله ها برای اهداف مختلفی از جمله هدایت الکتریکی، پشتیبانی ساختاری و به عنوان مواد اولیه برای فرآیندهای مختلف تولید، استفاده می شود. میله ها در صنعت برق برای خطوط برق هوایی و به عنوان هادی الکتریکی در نیروگاه ها استفاده می شود. همچنین در صنعت ساخت و ساز به عنوان تکیه گاه سازه ای و در صنعت ساخت محصولاتی مانند خودرو، هواپیما و بسته بندی استفاده می شود. علاوه بر این، میله ها را می توان در تولید آلیاژهای آلومینیوم و سایر محصولات آلومینیومی استفاده کرد. از این میله ها در ساخت وتولید هواپیما , تولید مخزن های ضد زنگ در کاخانه جات , صنایع رادیوسازی و تولید وسایل گرمایشی استفاده می شود.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین مشاوره با کارشناسان پارس آلومینیوم باقرزاده با شماره ی 0213315500 در تماس باشید.

سوالات متدوال

میله آلومینیوم چیست؟

قطعه ای استوانه ای شکل از آلومینیوم است که به دلیل وزن سبک، استحکام بالا و رسانایی خوب، به طور گسترده در کاربردهای مختلف صنعتی و ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت میله آلومینیوم چقدر است؟

به دلیل نواسانات زیاد قیمتی در بازار نمی توان قیمت دقیقی تعیین کرد، همواره شما می توانید در هر زمان با کارشناسان گستر آلومینیوم تماس گرفته و قیمت محصول مورد نظر خود را از ما دریافت کنید.

انواع میله آلومینیوم چیست؟

این میله ها چند نوع دارند، مثل آلومینیوم خالص، آلومینیوم آلیاژی، آلومینیوم سکوریت شده ،آلومینیوم آنودایز شده ،آلیاژهای آلومینیوم منیزیم و غیره.

به این مطلب امتیاز دهید

عناوین اصلی مطلب

4 پاسخ

    1. سلام محمد عزیز
      بله فروش عمده انواع ورق آلومینیوم و بیلت آلومینیوم در پارس آلومینیوم باقرزاده انجام می گیرد. می توانید از طریق شماره های 02133943870 , 02156715210 با کارشناسان ما در تماس باشید و ثبت سفارش خود را انجام دهید.

    1. سلام و درود
      بله برای راحتی شما مشتریان عزیز ارسال به شهرستان نیز انجام می شود. برای دریافت اطلاعات و ثبت سفارش انواع ورق آلومینیومی لطفا با شماره های 02133943870 و 021339722936 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب