ورق آجدار آلومینیوم

ورق آجدار آلومینیوم

پارس آلومینیوم باقرزاده عرضه کننده ورق آلومینیوم آجدار در مقیاس بزرگ است که محصولات سری 1000-8000 را عرضه می کند.

در اینجا به شرح ورق آلومینیومی آجدار می پردازیم:

ورق آلومینیوم آجدار که به عنوان ورق آج آلومینیومی نیز شناخته می شود، همچنین بنام ورق آلومینیوم شطرنجی و خط دار شناخته می شود، محصول پردازش عمیق ورق آلومینیومی پس از پردازش فشار است که الگوهای مختلفی را بر روی سطح صفحه آلومینیومی نقش می بندد. انواع رایج ورق آلومینیومی آجدار عبارتند از: صفحه آلومینیومی آجدار 1100 / 1060، ورق آلومینیومی آجدار3003، ورق آلومینیومی آجدار 5052 / 5754، ورق آلومینیومی آجدار6061 و غیره.

ورق آلومینیوم ورق اجدار به عنوان تزئین و جلوه ضد لغزش استفاده می شود. الگوی خط دار الماس مانند آن روی سطح ورق آج آلومینیومی عمدتاً نقش مهمی در زیبایی، جلوگیری از زنگ زدگی و ضد لغزش دارد. این سه به همراه ورق اجدار آلومینیومی 3 میله و 5 میله رایج ترین ورق آلومینیومی دیده شده و مورد استفاده هستند.

قیمت ورق الومینیوم آجدار

قیمت ورق اجدار آلومینیوم با توجه به نوع برش میزان ابعاد مورد نظر، ضخامت و نوع کارخانه تولیدی متفاوت می باشد برای اطلاعات بیشتر با پارس آلومینیوم باقرزاده تماس بگیرید:02133115500

ورق طرح دار آلیاژ آلومینیوم را می توان با توجه به اهداف مختلف به دو دسته تقسیم کرد:

نوع ضد لغزش: همان اصل چاپ الگوهای روی زیره. اگر شکل خاصی از الگوها روی صفحه آلومینیومی فشار داده شود، صفحه آلومینیومی به یک صفحه آلومینیومی آجدار ضد لغزش تبدیل می شود الگوهای رایج مورد استفاده ، ورق آلومینیومی آجدار پنج میله ای هستند که به دلیل چشمان تیزبین خود به ورق آلومینیومی الگوی برگ بید تبدیل می شوند.

استفاده از ورق آلومینیومی پنج آجدار در همه جا دیده می شود. هنگامی که بسیاری از افراد سوار اتوبوس می شوند، باید متوجه شوند که یک صفحه آلومینیومی پنج آجدار در درب ضد لغزش اتوبوس وجود دارد که نقش ضد لغزش را ایفا می کند. بنابراین، عادت استفاده از ورق آلومینیومی پنج آجدار، صفحه آلومینیومی ضد لغزش نامیده می شود.

استفاده از صفحات آلومینیومی پنج آج نیز در ماشین های آتش نشانی بسیار رایج است. محفظه داخلی ماشین های آتش نشانی از پنج صفحه آلومینیومی آجدار تشکیل شده است که برای مقاومت در برابر لغزش و مقاومت در برابر سایش استفاده می شود.

صفحه آلومینیومی طرح پنج دنده نیز در سردخانه استفاده می شود، به عنوان یک صفحه آلومینیومی ضد لغزش، صفحه آلومینیومی طرح پنج دنده ارزان تر از سایر صفحات آلومینیومی طرح دار است تاثیرش هم خوبه همچنین یک صفحه آلومینیومی طرح دار معمولی با مصرف زیاد است.

ممکن است هنگام سوار شدن بر پله برقی متوجه استفاده از پنج صفحه آلومینیومی آجدار شده باشیم. همچنین پنج صفحه آلومینیومی آجدار در داخل آسانسور استفاده شده است.

دسته زیبایی: ورق آلومینیوم امباس ابری، صفحه خط دار الماس ، ورق اجدار دو خط، ورق طرح کوچک سه دنده، صفحه آج آلومینیومی پنج دنده و غیره. زیبایی تاثیر این ورق آلومینیومی بهتر است که در این میان ورق آلومینیومی طرح امباس به دلیل سطح تماس بهتر، بیشتر برای یخچال و کولر گازی در زندگی روزمره استفاده می شود.

ورق آلومینیوم آجدار و امباس
ورق آلومینیوم آجدار و امباس

 ویژگی‌ ورق آلومینیوم آجدار

ورق آلومینیوم به دلیل استحکام بالا و قیمت مقرون به صرفه ای که دارد گزینه مناسبی برای سقف در صنعت ساختمان به شمار میرود زیرا ورق آلومینیوم , وزن سبکی در برابر استحکام بالایی که دارد این آلیاژ را منحصر به فرد کرده است .

ورق اجدار در ایران به دو صورت سه خط و چهار خط تولید میشود

  1. ورق آلومینیوم در هر نوع محیطی در برابر خوردگی مستحکم است .
  2. قیمت ورق آلومینیوم مقرون به صرفه است .
  3. ظاهر ورق های آلومینیوم طرح دار را میتوان با انواع پوشش ها , رنگ ها و انواع بافت ها تغییر داد
  4. ورق های آلومینیوم اجدار بعد از تغییر ظاهر پوسیده نمیشوند همچنین تغییر رنگ هم نمی دهند .
  5. ورق های الومینیومی طرح دار حمل و نصب آسانی دارند .
  6. ورق های آلومینیومی اجدار شکل پذیری بسیار بالایی دارند می توان آن را خم کرد، فشار داد، قالب گیری کرد و به شکل دلخواه خود دررا برای طراحی داخلی و ساخت سازهای هنری در آورد.

مزایای استفاده از ورق آلومینیوم آجدار:

از مقاومت در برابر خوردگی بالا و انعطاف پذیری عالی برخوردار است. ورق آلومینیوم طرح دار را می‌توان در مکان‌هایی که دارای خوردگی بالایی هستند، استفاده کرد.

وزن سبک: چون وزن زیادی ندارند،حمل و نقل و جا به جایی آنها آسان می باشد.

اتصال راحت: این نوع ورق به راحتی با استفاده از روش‌های جوشکاری، لحیم‌کاری یا با استفاده از پیچ و پرچ به یکدیگر متصل می‌شوند.

مقاومت مکانیکی: مقاوم در برابر وزن بالا و ضربه

انعطاف‌پذیری: این ویژگی باعث شده تا این ورق در ابعاد و سایز های مختلف قابل تولید و سفارش باشد.

انواع آلیاژ ورق آلومینیوم آجدار:

آلیاژ 1050  آلیاژ 3105

ورق اجدار آلومینیوم مورد استفاده در دکوراسیون داخلی و همچنین حمل و نقل به صورت بادامی در ابعاد زیر موجود است :

ضخامت: 0.8 الی 5 میلیمتر

ابعاد استاندارد : 1200×2500 – 1000×2000

قابل سفارش : ابعاد دلخواه شما

آلیاژ استاندارد : 1050 – 3105

قابل سفارش : 1100 – 1200 – 3003

قیمت ورق های آلومینیومی آجدار بر اساس اندازه , ضخامت و مقدار آلیاژی که در ورقه استفاده شده متفاوت است .

همچنین به دلیل نوسانات قیمت ارز نمیتوان قیمت مشخصی را اعلام کرد اما اگر بخواهیم قیمت تقریبی به شما بگوییم  از 112000 تومان شروع می شود و به 115000 تومان می رسد.

شما میتوانید برای خرید ورقه های آلومینیومی به دو صورت حضوری و آنلاین اقدام کنید .

امروزه با امکانات آنلاینی که در دست دارید میتوانید محصول مورد نظر خود را با کیفیت مطلوب از هر کجای ایران تهیه کنید همچنین برای خرید ورق آلومینیوم اجدار میتوانید به سایت پارس آلومینیوم باقر زاده مراجعه کنید و با کیفیت بالا و قیمت مقرون به صرفه با اطمینان خرید کنید .

قیمت ورق آجدار آلومینیوم

قیمت این ورق بر اساس نوع برش و کارخانه تولیدی و ابعاد و ضخامت تعیین می گردد

از کجا ورق آجدار عمده بخرم؟

پارس آلومینیوم باقر زاده عرضه کننده ورق آجدار به صورت عمده در تهران می باشد برای اطلاع بیشت با 02133115500 تماس بگیرید.

دفتر فروش آلومینیوم باقرزاده کجاست؟

تهران خیابان پامنار نرسیده به منار 197/2 شعبه 2:تهران ازادگان، احمد اباد مستوفی نبش گلستان 7

5/5 - (7 امتیاز)

عناوین اصلی مطلب

6 پاسخ

    1. سلام دوست عزیز برای اطلاع از موجودی محصولات با این شماره تماس بگیرید.02133115500 و اینکه میتوانیدبرای اطلاعات بیشتر ورق آلومینیوم اراک را مطالعه کنید.

    1. سلام دوست عزیز خوشحالم که مطلب براتون مفید بوده

    1. سلام دوست عزیز ورق آلومینیوم 2 میل داریم ولی برای اطلاع دقیق‌تر از موجودی ورق آلومینیوم با این شماره تماس بگیرید.02133115500

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب