خرید ورق آلومینیوم

ورق آلومینیوم

خرید ورق آلومینیوم

ورق آلومینیوم به جهت دارا بودن خواص و ویژگی های متنوع  همچون سبکی وزن و و خاصیت شکل پذیری و انعطاف پذیری بالا در بسیاری از صنایع مورد استفاده قرار می گیرد.خرید ورق آلومینوم برای استفاده کاربرد های مختلف از جمله بسته بندی صنایع مختلف , صنعت حمل و نقل و یا صنایع غذایی و دارویی بسیار ضروری می باشد.

جهت خرید ورق آلومینیوم و اطلاع از قیمت ورق آلومینیوم و قیمت ورق آلومینیوم رنگی می توانید با کارشناسان ما از طریق شماره تماس های 02133972293 / 02133943873 / 02156715210 در تماس باشد.

 

ورق آلومینیوم

ورق آلومینیوم

ورق آلومینیوم

از جمله پرکاربردترین ورق های غیر آهنی در صنایع مختلف به جهت خصوصیات شیمیایی و فیزیکی فلز آلومینیوم , ورق آلومینیوم می باشد.ورق های آلومینیوم قابلیت شکل پذیری عالی و رسانایی الکتریکی و حتی حرارتی بسیار بالایی دارند.آلیاژ های آلومینیوم بسته به ترکیبات به کار رفته در آن ها از نظر استحکام بسیار مناسب و کاربرد بیشتری نسبت به فولادهای سازه ای دارند. ورق های آلومینیومی خاصیت جوش پذیری زیاد اما خواص مکانیکی کمی دارند.ورق آلومینیوم در صنعت به شکل ورق آلومینیوم نازک و یا ورق آلومینیوم ضخیم مورد استفاده قرار می گیرد.

انواع ورق آلومینیوم

ورق های آلومینیوم دارای انواع مختلفی همچون ورق آلومینیوم ساده , ورق آلومینیوم آجدار ,  ورق آلومینیوم رنگی ,  ورق آلومینیوم آنادایز شده و … می باشد که هر کدام از آن ها مناسب استفاده در موارد مخصوص به خود هستند.

ورق آلومینیوم نازک : ورق آلومینیوم با ضخامتی پایین می باشد که این عنوان به محصولاتی که ضخامتی کمتر از 1 میلی متر  دارند تعلق می گیرد.  ورق آلومینیوم نازک مورد استفاده در ساخت و ساز , بسته بندی کالا , ساخت لوازم خانگی و حتی داروسازی قرار می گیرد.

 

ورق آلومینیوم رنگی

ورق آلومینیوم رنگی

ورق آلومینیوم از لحاظ ظاهری

ورق آلومینیوم آجدار : ورق آلومینیوم آجدار و یا همان ورق امباس ساخته شده از آلیاژ 3105 و آلیاژ 1050 با طرح و ظاهری برجسته می باشد که علت طرحدار بودن این ورق ها  عبور از میان غلتک های طرحدار می باشد.

ورق آلومینیوم رنگی : این نوع ورق های آلومینیوم در مدل ها و طرح های متنوعی تولید و در صنایعی ساختمانی و کابینت سازی , کف اتوبوس ها , پل هاغی هوایی و هم چنین کانکس ها و حتی تزئینات و دکوراسیون مورد استفاده قرار می گیرد.ورق های آلومینیوم رنگی به شکل موج دار و یا شیت طراحی و تولید و به بازار عرضه می گردد.

ورق آلومینیوم کامپوزیتی : ورق های آلومینیوم کامپوزیتی ساخته شده از لایه پلی اتیلن و لایه کاغذ کرافت , بسیار سبک و در عین حال محکم می باشد. این ورق ها به صورت رول و شیت تولید می شوند. ورق های کامپوزیتی مقاومتی بالا در مقابل حرارت داشته و به دلیل پوشیده شدن سطح رنگی این ورق ها با روکش پلی استر در مقابل خوردگی و زنگ زدگی نیز مقاوم می باشند.

 

ورق آلومینیوم آجدار
ورق آلومینیوم آجدار

ورق آلومینیوم از لحاظ جنس

دسته بندی ورق آلومینیوم از لحاظ جنس به شکل زیر می باشد.

ورق آلومینیوم سری 6000 : ورق های آلومینیوم سری 6000 از ترکیب فلز آلومینیوم و فلز منیزیم و سیلیسیم ساخته شده و در برابر خوردگی و اکسید شدن مقاومت بالایی دارند به همین جهت در تولید قطعات هواپیما , قطعات دوربین , سخت افزار و لوازم جانبی مورد استفاده قرار می گیرند.

ورق آلومینیوم سری 5000 : ورق های آلومینیوم سری 5000 بسیار سبک تر از سری های دیگر ورق های آلومینیومی می باشد به همین جهت در حمل و نقل همچون مخازن سوخت هواپیماها  مورد استفاده قرار می گیرد.

ورق آلومینیوم سری1000 : این سری از ورق های آلومینیوم را آلومینیوم خالص می نامند چرا که درصد خلوص عنصر آلومینیوم به کاررفته در آنها بیش از 99 درصد می باشد.ورق های آلومینوم  سری 1000 در صنایع معمولی کاربرد دارند و دارای آلیاژ های 1060/ 1070/1100 /1200  می باشند.

کاربرد های ورق آلومینیوم

ورق های آلومینیوم کاربرد های زیادی در صنایع متنوع دارند از جمله:

صنعت هواپیما : ورق های آلومینیوم به جهات خواص و ویژگی هایی که دارند در صنعت هواپیما برای ساخت بدنه هواپیما , فضاپیماها , جت ها و همچنین ساخت مخزن سوخت هواپیماها مناسب استفاده می باشد.بخش هایی از هواپیما مانند بال , بدنه و درب های آن باید تا حد امکان سبک و در عین حال مستحکم باشد از این جهت از آلومینیوم برای  تولید این موارد استفاده می شود.

صنعت ساختمان سازی : در صنایع ساختمانی برای نمای ساختمان ها , پوشش های بیرونی دیوار ها , ناودان ها و حتی ساخت سقف و سایه بان و اتصالات آشپزخانه از ورق های آلومینیوم استفاده می شود.

صنایع خودروسازی : کاربرد ورق های آلومینیوم در زمینه صنعت خودروسازی مربوط به استفاده از ورق های کامپوزیتی آلومینیوم در ساخت کاپوت ها و پلاک خودرو به جهت قیمت بسیار پایین و مقاومت بالا در مقابل خوردگی و زنگ زدگی , می باشد.

قیمت ورق آلومینیوم

به دلیل وجود نوسانات در بازار جهت اطلاع از قیمت ورق آلومینیوم و یا کویل آلومینیوم می توانید با کارشناسان ما با شماره تماس های  02133972293 / 02133943873 / 02156715210 در تماس باشد.

سوالات متداول

چگونه می توانیم ورق آلومینیوم را خریداری کنیم؟

پاسخ : جهت خرید و یا اطلاع از قیمت ورق آلومینیوم و انواع آن می توانید با مشاورین فروش با شماره تماس های 02133972293 / 02133943873 در تماس باشد.

ورق آلومینیوم ضخیم چیست ؟

پاسخ : ورق آلومینیوم ضخیم از درجه شکل پذیری بالایی برخوردار است چرا که این ورق ها از میان غلطک های ویژه عبور داده شده اند.

5/5 - (1 امتیاز)

عناوین اصلی مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب