امباس ابری آلومینیوم

تولید امباس ابری آلومینیوم 

تولید ورق امباس آلومینیوم Embossed با پردازش نهایی از طریق غلتک های برجسته به دست می آید. ورق امباس که به آن کویل ابری، کویل امباس هم می گویند یک سطح برجسته را فراهم می کند که کاربردهای مختلفی دارند

ورق ابری برجسته، پس از فرآیند برجسته سازی، برش، اکسیداسیون سطح را با یک لایه متراکم از محافظ اکسیدآلومینیوم تشکیل می دهد و دارای مزایای آشکار زیر است: مانند مقاومت در برابر خوردگی اسید، درخشش طولانی مدت، الگوهای زیبا، عملکرد و پایداری ضد خوردگی، چسبندگی قوی، مقاومت در برابر ضربه، عوارض جانبی غیر سمی، ایمنی و حفاظت از محیط زیست.

تولید ورق ابری آلومینیوم با ویژگی های بالا و الکترو اکسیداسیون می تواند به طور موثر در کاربرد محصولاتی چون یخچال، بازتابنده حرارت خورشیدی، محصولات آلومینیومی تزئینی، لامپ ها، کیسه ها، جعبه ضد عفونی، تهویه مطبوع، کانال های تهویه، دکوراسیون داخلی و خارجی، ماشین آلات و تجهیزات مسکن و سایر صنایع استفاده میشود. ورق ابری اجرتی می تواند ضخامت و استحکام آلومینیوم را افزایش دهد.

مزایای کویل امباس آلومینیوم 

آلومینیوم امباس ابری ظاهر بسیار خوبی دارد، با نسبت سختی بالا، مقاومت مکانیکی و خوردگی قوی و در عین حال دارای اثر عدم لغزش است که بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

با توجه به ترکیب آلیاژ صفحه آلومینیوم امباس ابری، می توان آن را به موارد زیر تقسیم کرد:

ورق آلومینیومی سری 5 به عنوان مواد اولیه پردازش می شوند. به نمایندگی از 5052 یا 5083، آنها دارای مقاومت در برابر خوردگی خوب، سختی بالا و مقاومت خوب در برابر زنگ زدگی هستند. ورق آلومینیوم امباس در صنعت کشتی سازی استفاده می شود. این نوع ورق آلومینیومی دارای سختی بالا و ظرفیت تحمل بار خوبی است.

امباس ابری آلومینیوم
امباس ابری آلومینیوم

ورق برجسته آلیاژ آلومینیوم معمولی:

ورق برجسته آلیاژ آلومینیوم پردازش شده با صفحات 1060 به عنوان پایه صفحه می تواند با محیط معمولی سازگار شود و قیمت پایینی دارد. این ورق آلومینیومی برجسته معمولا در سردخانه، بسته بندی کف و بیرونی استفاده می شود.

ورق امباس آلیاژ آلومینیوم:

این نوع ورق آلومینیومی با 3003 به عنوان ماده اولیه اصلی پردازش می شود و استحکام آن کمی بیشتر از ورق برجسته آلیاژ آلومینیوم معمولی است، اما ضد خوردگی و سختی آن کمتر از صفحه برجسته سری 5000 است، بنابراین صفحه برجسته 3003 است. معمولا برای کف کامیون و سردخانه استفاده می شود.

با توجه به منبت های مختلف آلومینیوم، به موارد زیر تقسیم می شود:

  • آلومینیوم امباس ابری عدس مانند یک سبک رایج از آلومینیوم ضد لغزش است که دارای اثر ضد لغزش خوبی است. این عمدتا برای ضد لغزش کالسکه، سکو، طبقه سردخانه، کف کارگاه و آسانسور استفاده می شود.

  • آلومینیوم امباس ابری کروی را می توان آلومینیوم امباس ابری کروی نیم دایره نیز نامید. سطح یک نقش برجسته کروی کوچک دارد، درست مانند مرواریدهای کوچک، بنابراین آلومینیوم می تواند به یک آلومینیوم امباس ابری مرواریدی تبدیل شود. عمدتا در بسته بندی بیرونی استفاده می شود. ظاهر زیباست استحکام این آلومینیوم به دلیل برجسته کاری خاص به طور قابل ملاحظه ای بیشتر از سایر سری های برجسته می باشد.

  • صفحه برجسته آلیاژ آلومینیوم پنج دنده: صفحه آلومینیومی ضد لغزش پنج دنده تبدیل به صفحه برجسته برگ بید و صفحه برجسته آلیاژ آلومینیوم شده است. این قابلیت ضد لغزش خوبی دارد و به طور گسترده در طراحی سکوی ساختمان (کف) استفاده می شود. از آنجایی که برجستگی روی سطح صفحه آلومینیومی مطابق با پنج برجستگی محدب مقعر به صورت موازی چیده شده است و بین هر نقش برجسته و برجسته دیگر زاویه 60-80 درجه وجود دارد، این برجسته عملکرد ضد لغزش بسیار خوبی دارد.

کاربرد آلومینیوم امباس ابری

الومینیوم امباس ابری معمولا در یخچال ها، تهویه مطبوع و تجهیزات برودتی و عایق لوله استفاده می شود، محصولات دارای رسانایی حرارتی خوب، اتلاف گرما به دلیل ماهیت خاص الگو هستند. چنین موادی به طور گسترده در زمینه های یخچال، پنل خورشیدی، محصولات آلومینیومی تزئینی، لوازم جانبی لنج، جعبه روشنایی، ضدعفونی کننده، کابینت آشپزخانه و سیستم تهویه مطبوع مرکزی استفاده می شود. در حال حاضر، سری 3003 زنگ زده می شود. سیم پیچ آلومینیومی -proof به طور گسترده ای استفاده می شود. در عایق بندی و بسته بندی لوله از سری 1000 استفاده زیادی می شود.ورق امباس آلومینیوم این نوع از ورق پس از تولید، عملیاتی برروی سطح ورق آلومینیوم انجام می شود و در صنایع برودتی، روشنایی و دکوراسیون… کاربرد دارد.

ورق آلومینیوم امباس ابری مقاوم در برابر خوردگی

سطح ورق آلومینیومی ذرات امباس با یک لایه اکسید متراکم، سخت، بی رنگ و شفاف پوشیده شده است که می تواند در برابر فرسایش باد، غذا، گاز طبیعی و غیره مقاومت کند. پس از عملیات شیمیایی یا آنودیزاسیون، ضخامت لایه اکسیدی را می توان افزایش داد. به طور کلی، ضخامت لایه اکسید 5-15 میکرون است که مقاومت در برابر خوردگی سطح صفحه آلومینیومی امباس را تا حد زیادی بهبود می بخشد و ساختار متخلخل لایه آنودایز شده را می توان برای جذب رنگ ها و یون های فلزات سنگین استفاده کرد. و آن را به انواع رنگ های دلپذیر و مقاوم در برابر آفتاب رنگ کنید.

ورق الومینیوم امباس ابری با استحکام کافی

ورق آلومینیومی طرح امباس به اندازه کافی سبک است که می تواند در تولید ظروف مختلف، صنایع عایق حرارتی، بسته بندی بیرونی، یخچال و فریزر و سایر صنایع مورد استفاده قرار گیرد. استحکام یا استحکام کششی آلومینیوم را می توان با آلیاژسازی و بازپخت بدون پدیده شکنندگی بهبود بخشید.

برای اطلاع از قیمت ورق امباس آلومینیوم و قیمت ورق آلومینیوم با کارشناسان آلومینیوم باقرزاده تماس بگیرید.02156715210  02133115500

امباس ابری آلومینیوم
امباس ابری آلومینیوم

میزان بهبودی بالا

تکه‌ای از ورق آلومینیومی طرح امباس را می‌توان مستقیماً برای استفاده در کوره قرار داد. در مقایسه با ذوب آلومینیوم، آلومینیوم بازیافتی می تواند 95 درصد انرژی را ذخیره کند.

ورق امباس آلومینیوم به صورت ابری و لوزی در ابعاد زیر موجود است :

ضخامت : 0/3 الی 1 میلیمتر

ابعاد استاندارد :1200×2500 – 1000×2000

قابل سفارش : ابعاد دلخواه شما

آلیاژ استاندارد : 1050 – 3105

قابل سفارش : 1100 – 1200 – 3003

ورق امباس ابری همان ورق آجدار آلومینیوم است؟

خیر هر کدام باهم متفاوت می باشند و کاربرد مختلفی هم دارند اما نزدیک به هم هستند.

نحوه ی سفارش ورق امباس آلومینیوم چگونه است؟

برای سفارش ورق امباس می توانید با این شماره 02133115500 تماس بگیرید

5/5 - (4 امتیاز)

عناوین اصلی مطلب

9 پاسخ

    1. سلام مجتبی عزیز
      بله شما میتونید سفارشتون رو ثبت کنید با این شماره 02133115500 و مابراتون در کمترین زمان ارسال می کنیم

    1. سلام
      بله تقریبا تمام طرح های پرکاربرد ورق آلومینیوم امباس را داریم شما برای اطلاع از طرح درخواستی می تونید با این شماره 02156715210 تماس بگیرید.

    1. با سلام و درود
      بله فروش عمده هم داربم برای اطلاع از قیمت و سفارش انواع ورق آلومینیوم می توانید از طریق شماره تماس های 02133972293 , 02156715210 با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

  1. سلام وقت بخیر
    بله ارسال به شهرستان داریم.برای اطلاع از شرایط ارسال انواع ورق آلومینیوم لطفا با شماره های 02133972293 , 02156715210 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب